lördag 19 december 2015

Känn ingen sorg för mig Göteborg 2015

December kom och i vanlig ordning blev det en resa hem till Svea för att fira jul med familjen, men före dess passade jag på att lägga in en jobbresa till Göteborg.

Det var många år sedan jag var i Göteborg sist och det var verkligen underbart att komma tillbaka! Självklart var min huvuduppgift att jobba om dagarna men i Sverige går man hem tidigt om dagarna så det fanns massor av tid för annat skoj också!









Julstämmningen var på topp vart jag än gick vilket gjorde att jag själv blev alldeles euforisk och det spratt av julglädje i kroppen!
För att toppa det hela så blev det självklart ett besök till Liseberg och deras julmarknad!

Är det kanske Olaf som är på
besök?




Ett besök till tomtefar? Såklart!


Mmm, Jul!



Allt är gjort i choklad, helt fantastiskt!

Som alltid när man har varit borta från en plats en väldigt lång tid så får man möjlighet till många kära återseenden. Schemat var i princip fullspäckat varje dag efter jobbet men det var så fantastiskt roligt att träffa folk igen att glömde bort min jetlag och kände inte hur trött jag var förrän jag kom tillbaka till mitt hotellrum och la mig i sängen på kvällen.

Summa sumarum så var det en härlig vecka med många härliga återseenden! Nu är det äntligen dags för jullov och träffa familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar