lördag 12 april 2014

Flum by two!

Ensam kanske är stark men saker blir roligare när man är två!

Dåligt väder = Pussel-stuga!

Dåligt väder = mumsa på hemmagjord soba!

Dåligt väder = snygga brudar!

Dunbollen vet vad jag gillar, bröd med bönpasta
och valnötter!
Helgdagsmorgon så jag bestämde mig för att ordna lite brunch till oss efter mitt pass på gymet. Vi hade bestämt oss för att åka till Harajuku och shoppa, och då behöver man energi vill jag lova!


Lördagsmums!

Mwohaha!

Kawaii!

Oh yeah!

Genus! Wuhuuu!

Vi avslutade våran awesome dag i Harajuku med
ordentliga kaffedrinkar med choklad på Godiva!


1 kommentar:

  1. Jag vill ha dam och herrtoaletter. Absolut inte gemensamma. Vem vill få kiss på kjolkanten (om man har lång kjol) eller på byxkanterna när man sitter ner. Män har ju problem med att förstå att den inte är så lång så de kan stå en halvmeter från toan utan att hälften hamnar på golvet......och på ringen.
    Nej tack. Fram för damtoaletter. /B

    SvaraRadera